همه چیز در مورد موبایل و کامپیوتر(سخت افزار-نرم افزار)

همه چیز در مورد موبایل و کامپیوتر(سخت افزار-نرم افزار)

دوست عزیز با عضویت در وبلاگ هر مطلب جدید برای شما ایمیل می شود
همه چیز در مورد موبایل و کامپیوتر(سخت افزار-نرم افزار)

همه چیز در مورد موبایل و کامپیوتر(سخت افزار-نرم افزار)

دوست عزیز با عضویت در وبلاگ هر مطلب جدید برای شما ایمیل می شود

تمام اونایی که گوشیشون motorolla هستش . میدونستین؟

سلام

ممکنه این مطلب خیلی قدیمی باشه اما باور کنید انقدر راه انداز بود که دلم نیومد یاد آوری نکنم و اگر کسی فایلها و آموزش اینو خواست در خدمتیم . گوشی برای من اوردن که تعمیرکارای علا الدینم نتونسته بودن بالا بیارنش . منم هر کاریس کردم موتوفون و یو اس تی پرو جواب نداد . به ناچار دست به دامن نت شدمو سرچ هامو شروع کردم . شاید ندونید اما بعضی که نه اکثر قریب باتفاق گوشی های Motorolla رو می شه با یکی دو تا برنامه و بعد از اطمینان ۱۰۰٪ از درست شدن گوشی هم فارسی کرد هم فول فلش کرد و هم ریست . اینجا خواستم اشاره ای به این موضوع کنم تا شما کاربران گرامی متوجه این امر بشید و آموزش اون چون طولانیه و زمانگیر و تقریبا غیر قابل تایپ بهتره اگه دوست داشتین با خودم هماهنگ کنید و هم فایلها و هم یه جا نحوه کارو یاد بگیرین . این ۲ - ۳ تا برنامه به قدری قوین که بهتون بگم  a1200 , a1200e , a1200i رو هم که خاموش بود فریمورشو خوند . فول فلش کرد . فارسی هم زد . انلاکم کرد . این کارو همه شما یوزرهایی که در خانه هستین و از تعمیرات هم هیچ سر رشته ای ندارین می تونین واسه گوشیتون انجام بدین و به راحتی گوشیتونو درست کنید عین روز اولش. هر کس اطلاعات بیشتر خواست در پستهای قبلی طرق تماس با خودمو گذاشتم .

شاد و خندان و همیشه سر افراز باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد